söndag 18 december 2011

Fjärde advent


Några gulliga hästar som sprang i snön!
Nu har vi vitt här!

Dottern och jag tog en promenad i snöyran.
Nu har hon  gett sig av hem till Falun. Hon ska jobba i julhelgen så vi ses inte då.
Hoppas snön ligger kvar till jul. Men termometern håller sig strax ovanför nollstrecket så man vet aldrig.
Nu har vi inte så många dar kvar som vi behöver stressa på! Jag har slutat stressa!!
Ska ta det lugnt fram till jul och vara utvilad då........... eller?
Ha en skön kväll!!




7 kommentarer:

  1. Jösses vad snö ni har vi har fortfarande grönt.. Skönt. Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  2. Vi har också fått lite snö nu. Blir lite ljusare.
    Har städat av det sista i dag. Ska plocka fram julsakerna till veckan. Sen är det bara skinka och grynkaka kvar.
    God Jul

    SvaraRadera
  3. Vi har också fått lite snö och jag hoppas att det kan få ligga kvar!
    Jättefina bilder!

    SvaraRadera
  4. Äh, nu måste jag ju erkänna att det ser mysigt ut med snön. :)
    Undrar om du kan hålla det där med stressfri vecka, vi får se.

    SvaraRadera
  5. Vi har något vitt blask här i Stockholm...kan det inte bli några grader kallt så att det ligger kvar till julafton! Jag vill göra islyktor inför julaftonsmiddag....stressa nej nej,,,det finns så mycket gott att köpa färdigt
    ;-)) alla klappar klara, julgran köpt och tomtar framställd. Ser skönt ut med "snöpromenad"!

    SvaraRadera
  6. Vilka vackra bilder, man blir ju alldeles salig i själen! Ha nu en underbar vecka och känne all julstämning ända in i själen!

    SvaraRadera
  7. Tiden går men jag består :)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.