måndag 13 december 2010

Lucia på Träffpunkten

Nu börjar jag bli stammis på Träffpunkten. Det var luciafirande där i dag kl.11.
Det var så vackert när ungdomarna sjöng, ca 30 flickor och pojkar från klass 8 och 9 var tärnor, stjärngossar och tomtar. Deras musiklärare spelade gitarr tillsammans med en elev.
Dom skulle fortsätta till Solberga och sjunga för dom gamla där. Sedan var det restaurangens tur, där skulle dom visst få lite att äta för att sen avsluta i kyrkan i kväll. Tufft schema !!
Jag hade ingen kamera med, glömt som vanligt men gulliga Anna som jobbar där kanske mailar mig några bilder så kan jag lägga in dem senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.