söndag 6 december 2015

PRO-resa

Resa med PRO.
Följde med på en bussresa idag.
Första stoppet blev vid Tevsjö destilleri.
Där fick vi kaffe och skinksmörgås. 
 
Sen fortsatte vi till Stenö gård där det var julmarknad.
Där fanns mycket att välja på.

Gulliga hästar kunde man få åka en tur med.
Vantar, mössor och sockor i många färger.
Mycket annat fanns det också, både ätbart och vackert för ögat.
Vackra handgjorda smycken.
Tyvärr var jag inte särskilt köpsugen eftersom min förkylning inte vill ge med sig.
Har hostat över tre veckor nu.
Färden gick vidare till nya hotellet vid Järvzoo.
Där vi fick avnjuta en jullunch.
Blev inget foto därifrån.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.