onsdag 25 november 2015

Vävdag

Ny onsdag igen, jag har inte gjort mycket sen den förra.
Har varit förkyld och hostat, inte roligt att känna sig så här, men det går väl över.
På söndag ska vi vara med på julskyltning i Bergby.
Det här är lite av det vi säljer då.
Dom här sakerna har vi lotteri på. Plus lite till!
Ny matta på gång.
Det blir grytlappar! Ser brett ut här men det blir nog bra.
Löpare tror jag att det blir.
Vi tjuvstartade med att tända adventsstakar idag.
Måste ju kolla att dom är hela. Det var dom inte, tre stycken får slängas. Det var inte ljusen som var trasiga utan stakarna...
Hjördis härliga pläd har nu fått en rand i lila!
Blir jättesnyggt!
I morgon kväll har vi slöjdcafè och gör kransar.
Kom och försök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.