söndag 8 november 2015

Festlig lördag

Ibland händer det mycket på samma dag.
Äldsta dottern kom tidigt på morgonen
Vi fikade och fick en trevlig stund för oss själva.
Sedan åkte vi till Valbo för att fira Kevin som fyllt 13år i veckan. Är ju stort när man blir tonåring.
 
Han och hans syster, man ser dom sällan utan mobilen i handen!
Här är det presentöppning.
Tårta 1
Tårta 2
Väldigt goda och vackra.
Mina tre barn var med, två barnbarn och två barnbarnsbarn.
Och nån respektive också, så vi blev några st.
Före tårtorna fick vi tacopaj! Det blev inte mycket kvar av den.
Efter det åkte yngsta dottern och jag till Gävle teater och hade en härlig upplevelse med Östen med resten.
Bengan Jansson var gästartist.
Dom kan leverera! Underbara musiker!
Sen var det bara att ta sig hem i dimman.
>

1 kommentar:

  1. Vilken härlig lördag och jisses redan 13 år, det går verkligen fort åren.
    Det är kul när det händer lite roliga saker, vi behöver det, man lever länge på glada, härliga minnen.
    Kram

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.