onsdag 28 oktober 2015

Vävdag

 Idag var jag med på vävningen, men blev inte mycket gjort. Jag väver en bit sen river jag upp. Då räcker väven länge.
Vi har plockat fram till vår slöjdförsäljning på lördag.
Mycket fina saker kommer det att finnas.
Det kommer andra hantverkare också, dom hyr bord av oss.
Några av dom vinster som finns i vårt lotteri.
Samma väv som vi använt till kassar, blir nu löpare.
Härlig färg.
Ny matta på gång.
Det blir två arrangemang samma vecka.
Det är bäst att hålla igång.
Välkomna båda dagarna.

1 kommentar:

  1. I år hade jag tänkt gå på syföreningsauktion i Byggdegården. Jag brukar alltid missa det nämligen. Ni har många aktiviteter vid er, det är ju kul att det händer lite. Hoppas det går bra och att ni får sälja mycket.
    Kram

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.