torsdag 22 oktober 2015

Vävdag och kärt besök

Vävning i går, men tyvärr var inte jag med.
Jag måste följa en släkting till sjukhuset.
Men jag snodde två bilder från Marianne.
Roligt när varpen tar slut och man inte kan släppa.
Idag har jag haft besök av mitt barnbarnsbarn Loui.
Här med sin mamma.
Han gillade mina mattor.
Allrahelst fransarna.
Han for runt som en liten skottspole!
Han är ju så härlig!
Vem kan motstå en sån blick?
Fina virkade nallen har han fått från min väninna Marianne.
Hon gör så fina saker.
Blev många bilder, man vill ju visa det  finaste man har!
Han är 6 mån. idag, det måste man fira!

1 kommentar:

  1. Hoppas det gick bra för din släkting.
    Funderade lite över det där med att varpen tog slut, vad gör man då? Skarvar men eller vad?
    Mysigt med barnbarnsbarn, tänk att få uppleva det. Min mamma har ju 6, undrar om jag kommer att få några, men det lär ju dröja många år ännu, Charlie är ju bara 6 år :))
    Kram

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.