måndag 19 januari 2015

Lång måndag

I dag har jag hunnit med mycket.
Träffade några "gamla" arbetskompisar och fikade med dom på förmiddagen.
Vi var 8 st. som kom.
59ans träffpunkt för seniorer är ett trevligt ställe.

Sen gick jag till frissan, det här är före.
Blev ingen bild efter, jag har så svårt att ta selfies.



Efter det gick jag och fick både manikyr och pedikyr.
Tycker inte fötterna är något att visa.
Jag hann också med att fota mig för mitt nya körkort,
men det är inte heller nåt att visa.
Nu i kväll har jag tittat på Idrottsgalan.
Ska försöka komma upp i tid i morgon och vara med på gympan. Behöver börja röra på mig efter allt stillasittande med förkylning.

1 kommentar:

  1. Fullt upp verkligen. Ibland är det så kul och smidigt så man märker inte av att tiden går. Fina naglar, förr gjorde jag ju mina också, men nu är de en katastrof bara.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.