onsdag 4 december 2013

Vävdag

Vävdag igen.

Tyvärr låg min kamera hemma.
Vi hade fått ett sånt fint lapptäcke av en dam som
inte ville göra det färdigt.
Nu är det upp till oss att färdigställa det.
Kanske jag går och fotar det i morgon.
Vår försäljning på julskyltningen blev lyckad.
Hemgjord godis blev väldigt populärt.
Även våra vackra ljuskronor och trearmade ljus
försvann fort.
Även vävda alster blev vi av med.
Nu har vi bara en onsdag kvar före jul, avslutning nästa vecka.

Sen kommer vi igång igen i jan.

1 kommentar:

  1. Jaja så blir det ibland men det går lika bra utan ibland.

    Du har även en Award att hämta hos mej under dagen.

    Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.