onsdag 13 juni 2012

Löv, Löv, och åter Löv

I dag gick bussen till Liljevalchs så vi kunde kolla alla löv.

 Otroligt vad mycket fint vi sett.
Man undrar var alla får sin inspiration ifrån.
En del är vackra, en del är roliga och en del är fula!!
 Underbart att gå runt och titta på allt.
 Det blå lövet är det vi gjort.
 Jag tror att man skulle kunna gå runt där flera dagar och hitta nya motiv hela tiden.
Det blir lite för mycket att ta in allt på en dag.
Måste nog försöka att göra ett nytt besök i sommar.


Den här räven tycker jag är vacker.
2000 löv bara att beundra.
En jättetrevlig dag med trevliga medresenärer.
Tack till alla som följde med!!!

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt. Jag vill också åka...

    SvaraRadera
  2. Jag trodde jag skulle ha möjlighet att åka dit några timmar runt lunchen igår när ni var där, men ack nej se det kom grejer ivägen på jobbet - en konsult!! :-((
    Visst är det mycket att titta på och jag ska åka dit en gång till innan semestern. Man blir förstummad över kreativiteten hos alla. Ahaaa det där är erat löv! Det ska jag titta närmare på :-))

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.