lördag 21 april 2012

Falun

 Vi åkte till Falun i snöslask i morse. 0 gr.
Men det var inte halt, det gick bra att köra!
Dottern håller ju på att plocka ur sin lägenhet, hon ska hyra ett hus strax utanför stan. Nallen sitter och väntar på att få åka till "Ta vara" ett ställe där man kan lämna in sina saker man inte behöver längre.
 Ett härbrä finns på tomten, dit hon flyttar.
Liksom detta fina uthus.
Vi har plockat och kört grejer från det ena stället till det andra.
Men nu är det inte många prylar kvar.
Min nyvävda matta gör sig fint i hennes sovrum.
Hon har inte fått ordning på allt ännu, får ta nya bilder sen.

2 kommentarer:

  1. Skönt att resan gick bra. Det är ju jobbigt nu när man tagit av vinterdäcken och det ligger runt 0:an.
    Vilken tur din dotter haft, först huset och sen att hon fick din fina matta.
    Sen undrar jag om Sture kommer att flytta hem igen, han verkar ju trivas ypperligt vid er.

    SvaraRadera
  2. Det är alltid skönt när allt är färdigt tycker jag, flytta är jobbigt!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.