torsdag 16 juni 2011

Torsdag

Full fart i dag också. På morgonpromenaden träffade jag dessa trevliga varelser. En granne längre bort på gatan har skaffat getter . Dom är så gulliga. När jag kom hem började jag räfsa i hop alla grenar från häcken som legat där sen gubben klippte i tisdags. Efter frukost åkte jag in till optikern igen med mina glasögon som jag inte blir vän med.Jag vill byta ut bågarna men chefen var inte där och dom andra kunde inte ta det beslutet. Jag får höra nästa vecka. Sen träffade jag på min svägerska, vi gick och fikade, jag visade glasögonen för henne , hon tyckte dom var jättesnygga! Jag får se hur jag gör. När jag kom hem var det lunchdags. Medans jag var borta hade nästa halva av häcken blivit klippt så då var det bara att fortsätta att bära kvistar. I kväll har jag jobbat med kuddarna jag ska ge bort i morgon. Min sondotter fyller 25 i dag och har fest i morgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.