söndag 5 juni 2016

Härlig helg

Trevlig weekend har det varit hittills.
Besök av både barn, barnbarn och barnbarnsbarn.
Christina och Loui kom på fredagsmorgonen.
Då blev det fart, Loui hinner med mycket på en liten stund.
Dotter och son kom lite senare och började skrapa bort den gamla färgen på altanen. Sonen ville inte vara med på bild.
På lördagen var det bara dottern kvar, då blev det målning.
Lördagkväll unnade vi oss en varsin biff på grillen.
Själv rensade jag jordgubbslandet.
             
Altanhäng.
Idag fortsatte hon att måla.
Son och sonson kom också.
Jag behövde hjälp med att byta ut insatsen till diskbänksblandaren. Den har läckt länge, nu är den fixad.
Resultatet blev jättebra.
Är så glad för all hjälp jag fått den här helgen.
Nu har alla åkt hem men det är ju en dag kvar som kan bli trevlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.