söndag 20 mars 2016

Vinter igen

När man tror att våren kommit blir det bakslag.
I går snöade det hela dagen.
Jag tog en promenad tidigt i morse då såg det ut så här.
Min busskur där jag brukar vänta på bussen.
Norsk brudspirea, lita vitare än vad den blir i maj.
Rododendron och fågelgran.
Jag hoppas att den här snön går bort fort.
I torsdags var jag och hälsade på min dotter i Dalarna, tillsammans med barnbarn och barnbarnsbarn.
Loui hittade en spegel som han fick så roligt med.
(Mattan vävde jag för nåt år sedan)
Kladdigt blir det när man får äta själv.
Gammelfaster tyckte det var så trevligt att vi kom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.