tisdag 26 januari 2016

Dalarna

Idag har jag haft en trevlig dag med mina döttrar.
Yngsta dottern kom med buss till mig, sen åkta vi bil till Gråsala - Toftbyn  i Dalarna där min äldsta dotter bor.
Vi tog en promenad i solskenet.
Var inte lika blött på vägen där som här hemma.
Ett rådjur kom och åt lite fågelfrö som låg på backen.
Syns inte så bra genom fönstret.
Blev bättre när jag zomade in.
Vi åt en god paj som jag hade med.
Kaffe och nån sorts äppelpaj i små skålar som dottern gjort.
Glömde fota dom.
Vi har pratat och skrattat hela eftermiddagen.
Härligt när man får umgås med sin barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.