fredag 14 augusti 2015

Sommar!!

Nu verkar det som sommaren kommer!
 
Jag badar nästan varje dag här vid kvarndammen.
I söndags fick jag "hjälp" med gräsklippning,
Linus tyckte det var så roligt att köra runt med klipparen.
Onsdagkväll var det en vacker regnbåge över Hamrångefjärden. 
I går gick jag på kyrkstigen 3 tim. När man går ensam är det svårt att gå hela, jag går 1,5 tim. sen vänder jag och går samma väg tillbaka. Är man flera kan man köra en bil till Axmarby och gå hela vägen.
Rast måste man ha.
Smakar ju så gott med kaffe ute i skogen.
Vackra vyer är det runt stigen.
Sen åkte jag till Toftbyn och hälsade på min dotter.
Blev både fika och mat där.
Vi hann med en promenad där också.
I dag har jag klippt gräs själv utan hjälp.
Sen cyklade jag till min badplats och tog ett dopp.
Nu blir det lite altanhäng för mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.