torsdag 4 december 2014

Julskyltning och stockholmsresa

I söndags medverkade vi på julskyltningen i Bergby.
Tyvärr blev det inga bilder därifrån.
Tisdag, onsdag och torsdag den här veckan har jag varit i Kungliga huvudstaden med äldsta dottern.
Utsikt från vår fika på Östermalmshallen.
Tisdagskvällen satt vi i Grands vinterträdgård
och lyssnade på Björn Skifs.
Svårt att fota med alla strålkastare.
Han står i mitten nånstans!
Onsdagkvällen tillbringade vi på hotellrummet.
Bilderna kommer inte i den ordning jag vill.
Det här var på Grand.
 
Vi besökte Fotografiska museet.
Där fanns en restaurang med en underbar utsikt över fjärden.
Man fick en känsla av att åka båt.
Djurgårdsfärjorna åkte fram och tillbaka.
Utställningen var fantastisk.
Härliga dagar med dottern.
Vi hinner inte träffas så mycket annars.

2 kommentarer:

  1. Åh så mysigt, Björn Skifs var min stora idol som ung och den upplevelsen hade jag gärna fått och också. Mysigt med sådana dagar också, det behöver man.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var jättetrevligt att komma iväg på den resan.
      Björn Skifs är så bra! Sen att vara tillsammans med dottern var också härligt!!

      Radera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.