måndag 4 februari 2013

Promenad

Promenad i dag!
Varit till Gävle och promenerat med
arbetskamrater sen förr.
7 st var vi i dag. När promenaderna började för
några år sedan kunde vi vara ända upp till 15 st.
Men åldern tar ju ut sin rätt. Några kommer bara och fikar.
Men får lite gemenskap ändå.
Vi pratar om hur det var när vi jobbade tillsammans,
vilka som gått bort och om vi träffat någon nån annanstans.
Vi träffas på Träffpunkten som är ett ställe för seniorer.
Trevligt och bra priser.
I lördags var jag och såg Iggesundsrevyn i Iggesund!
Verkligen en rolig eftermiddag.
Det blir inga bilder i dag.
Jag vågade inte plåta på revyn, fast jag gärna ville.
Var rädd att bli utkastad!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.