onsdag 5 december 2012

Vävdag

Vävning som vanligt.
Snöyra och sliriga vägar hindrar inte vävdamer!!
12 st tappra kom i dag!


 Inger S klippte ur sin kudde som är så vacker.
 Berit visar stolt upp sin kjol som hon stickat.
Roligt när man kan inspirera andra att göra nåt.
 Inger B gör en färgglad matta.
 Den här ripsmattan tycker jag är så snygg.
 Helny väver en röd handduk.
 
 Kajsa har börjat på en röd och orange, ska också bli en handduk!
Min altandörr ser ut så här i kylan.
Den är vacker med all is, man kan inte se ut genom den.
Bilderna som sitter på är för att mina barnbarn inte ska springa genom dörren!!
I dag är det bara -9. Men vi har haft ända ner till -22.

1 kommentar:

  1. Försöker se något positivt med vädret. Jag har ju problem med lederna så jag kan inte åka skidor osv, men det är myggfritt.
    Otroligt vackra saker ni väver

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.