fredag 4 november 2011

Gavleån



Blev bjuden till Gävle konserthus i går för att lyssna på "Friskvård med Babben Larsson"
Hon är ju verkligen rolig att lyssna på. Hon berättade om när hon blev utbränd och vad hon gjorde för att komma tillbaka.
Man kunde köpa hennes bok "Jag vägrar dö nyfiken" så nu ska jag läsa den.

Det är så vackert vid ån utanför konserthuset. Med lampor i små forsar.
Lite svårt att se på bild men det syns bättre om man klickar och får det lite större.

I morgon är jag i Hagsta skola och serverar kaffe till alla som besöker oss då.
Slöjdförsäljning kl.11-15
Kom och hälsa på oss!!

2 kommentarer:

  1. Vad fint!! Idag upptäckte jag att jag har orange penseer på grusgården som blommar!!
    Babben skulle jag kunna tänka mig att lyssna på!

    SvaraRadera
  2. Hon är inte riktigt klok, men väldigt klok...helt fantastiskt att få lyssna på henne...allvar, glädje tårar och skratt brukar hon bjuda på - en härlig människa med distans till sig själv. Rolig men allvarlig...förstår att du hade en fantastisk kväll.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.