onsdag 24 november 2010

Onsdag

Ny onsdag, en månad kvar till julafton!!
I dag var vi 9 st som vävde, Lise-Britt hade gjort en god soppa av grönkål med ägghalvor och julkorv till.Vi hade också styrelsemöte och bestämde vad vi ska göra på vårterminen. Det blir kombinerat stick- och slöjdcafè, då kan man antingen sticka eller sy väskor, kuddar eller annat av gamla jeans eller andra tyger.Sen ska vi ha "Konst i Påsk" som vanligt men vi bjuder in slöjdarna att vara med och ha försäljning samtidigt.

1 kommentar:

  1. Jag blir så glad av er och vad kul att ni kan dela med er via bloggen.
    Jag bor alldeles fel, alldeles för långt norr ut

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.