onsdag 8 augusti 2018

Sommar 2018

Mycket har hänt sedan senast jag skrev.
Varmt har vi haft.
Mycket bad har det blivit.
Här med sonen.
Vinbär har jag plockat hos en väninna, dom är gjorda till gele nu.
En av dom varmaste dagarna.
Cyklat till ett morgondopp.
Då får man ha badet för sig själv.
Musikglädje på Hembygdsgården var trevligt.
Fiskaren på Saltharsfjärden besökte vi en dag.
Bad igen.
Tydligen hade jag någon med mig eftersom jag är på bild.
Fotboll har vi sett, mitt barnbarn spelar.
Nöjd efter segar med 3-0.
I Enviksbyn med mina tre barn.
Vi firar äldsta dottern som fyllde år.
Jag har ett litet potatisland,
under en riska fanns 18 potatisar.
Inte så stora men goda.
På utflykt med barnbarn och barnbarnsbarn.
Lilla Loui skojar med mamma Christina.
Lillebror Zac var också med.
I dag har äldsta dottern och jag grillat
både kött och grönsaker.
Nästa vecka börjar vi väva igen,
då kommer andra bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.